روژین روژین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

هدیه ای از خدا برای مامانی و بابایی

نظرات (3)

nasema
19 اسفند 91 8:34
سلام دوست عزیز برای سفارش تقویم با عکس دلخواه خود سری ب مابزنید فقط با2000هزار تومان یک یادگاری زیبا داشته باشد منتظر حضور گرمتون هستم
آرام
22 اسفند 91 18:14
عزیـــــــــــــــــــــــــــــزم خدا حفظش کنه. ایشالا سال به سال بزرگ شدنش رو ببینید.
آرام
22 اسفند 91 18:15
راستی مامان روژین عزیز. من به اکثر وبلاگا که سر میزنم . اینو هم بهشون اطلاع رسانی میکنم. سایت فروش اسباب بازی بازی دان تخفیف عیدانه زده و کلی قیمتاشو آورده پایین. از اونجایی که خرید اسباب بازی دغدغه ی هممونه ( اینکه چی بخریم خطرناک نباشه ، اگه بچه بهش وابسته بشه بهش آسیب روحی نزنه ، روی هوشش اثر مفید بزاره ، علاقشو بپوشونه و ...) من بهتون پیشنهاد میکنم یه سری به سایتش بزنید. ضمن اینکه مسئول فروشش فک کنم درک کاملی از بچه ها داشته باشه چون کاملا توضیح میده اسباب بازی ، شرایط کودک و .... همین دیگه سایت اسباب بازی www.bazidan.com